Mountain 5

Má aj spätný chod sa stáva, že semienko prvky reálneho vo vašich textoch. Keď ho cituje svojho právnika, Majster Lebras, ktorý sa stal jedným z opakujúcich znakov z vašich piesní.

Áno a je to aj na novom albume ak chcete vedieť všetko. Zachránil mi život!!! Ja sa snažím povedať pravdu v textoch, pretože na základe rapper.

Keď ste povedali "nie, beriem master Lebras, som šiel s pobytu" v Wesh Morray, je nútený rozmýšľať o pokus z roku 2002. Ste boli obvinené z vypálených záberov pri výjazde z poľa v noci Aubervilliers. Mladý muž 20 rokov sa balík stratil...

A potom? Môžem konštatovať fakty, to je všetko. Aj keď je cynického, som šťastný, že môžem povedať pravdu. Myslím si, že dočasné zadržanie pre tento prípad ale nakoniec som nič. Po tejto histórie, som stranu vo väzení a nové časy pre ukradnutého vozidla.

V akom čase budeš so slovami, že RAP naozaj by svoje povolanie ?

Od chvíle, keď som mala úspech a že som začal zarábať šťaveľa. Spôsob, akým ľudia sa uskutočnil prvý album z ktorého mi závidieť. Ja som mal malý hlas v čase tak i grossissais trochu som forçais moju pozornosť. Dnes svoj hlas má výrazne nezmenili, ale v čase prvého albumu z ktorého sa človek, ktorý nikdy neprišiel, mal som hlas aj veľké. Je to z toho dôvodu, že na začiatku som presvedčený, že aj keď Egosyst chcel som Rappe. Povedal som mu: "Ale t so slovami počul môj hlas, nie?!".

Má ruky Egosyst, čo sú ľudia, ktorí sa stali dôležitými vo Vašej kariére?

Bol citovaný Egosyst ale je zrejmé, že Ali, Múdrym básnikov z ulice. Môžem spomenúť aj časovanú bombu aj keď je to trochu odlišné, lebo je to skôr my, ktorí sme dostali pokyn. Ale marec DJ-ov a DJ-SEK boli veľmi dôležité. V kolektívnom, niektorí domáci raperi mi dal dobiehať. Hlavne X-Men a Oxmo ktoré boli veľmi silné. To bola pozitívna. Keď sme pristáli vo freestyle na budúce generácie a že je chorý a hi-fi X-Men, nikto by si ruky vo vreckách! Ak ste mali len to, že budeš spaľovne komunálneho odpadu. Myslím si, že cesta mi fajčenie chorí, alebo inej. Je to súťaž, ktorá má rada. Navyše, akonáhle je zmluvnou stranou kolektívnej bol zadýchaný.

Nie je to niečo, te nedostatkom tejto voľným štýlom a súperenie s inými domáci raperi?

Bez toho aby mi znova, porovnanie so športom. Je to ako v karate: nezabiješ enchaînes pásy pred príchodom do čierneho. Ja som v minulosti. V čase časovanú bombu, som bol ešte študent. Som sa dozvedel od iných. Dnes je to so mnou. Ja som Jedi Master.

Má vzduch trochu nudné...

Nie, nemyslím si, že v živote. Mám iné zdroje napodobňovania, nie je v tom, že rap. A potom aj keď mi koncentrovať sa na seba, aby sa dosiahol pokrok, nie som podcenil. Tam sú mladí chalani ktorí prídu. Niektoré drogy, môže sa stať, že jeden z nich prichádza s novým zvukom, prosím. Aj v prípade, že muž ako Makiavel flingué je podľa mňa, som opatrný, pokiaľ ide o nový trik. (Ironicky) človek nikdy nevie! Nie je to v úder z nerozhodne prešľapujeme, môže to byť len dobrý marketing a rámus  .

Váš ďalší album D.U.C obsahuje fotoaparát s Lina. Čo ste sa pozreli na svoju kariéru?

Je to jeden z najlepších lyricistes. V písomnej forme, nie je ani jedna, ktorá príde do kolien.

Všetkých fanúšikov máme v pamäti pieseň krvi atramentu medzi Ärsenik a šialenú...

Pamätám sa, že sme sa na tom, ale by som bol schopný povedať, čo chcel rappais...

Medzi mladými domáci raperi, existuje niekoľko, t záujem? Vtip o príklad?

(Smiech) vtip!!? Hovorí o ňom nehovor, ale je to nesprávne rebier môj brat! Toto je len môj názor, eh, ale ja sa domnievam, že predala 7 000 disky… nie je pripravené na MEC. Budeš so slovami jeho krátky film o Montpellier? Pozrite sa na to a potom sa už nikdy viac na tvoj život, nebudeš hovoriť o žart. Jedná sa o človeka, ktorý chce byť ale nie je. Má štýl, vzhľad, punchlines ale nemá hlas, skutočne tok a že nevie vybrať svoje zvuky. Jeho hudobný svet nie je v zhode. Medzi Montpellier, Kjótsky protokol a Tokio, že už  nevie, kde sa nachádza. Je to "Mr. Nechcem predávať album ale ja stále pri tom istom". Nikdy by som si dovolila pokračovať v rapu na svojom mieste. V čase vystavoval, povedal: "Ak to nefunguje I zastaviť. Píšte na moje stránky na barrette." bola to pravda. Ak môj prvý trik zlyhal, rád by som sa zastavil priamo. Neexistovala by žiadna Booba. Už som závidel rapera, potom môžem povedať, že ma budú nútené!

Viete, že predajné čísla všetkých domáci raperi?

Viem všetko!!! Ja som Jedi alebo nie!? (Smiech) teraz vážne, vtip je len výkladnou skriňou. Kto sa naozaj o rozruch v tejto dobe? Je Gradur, Lina tiež aj v prípade, že sa líši tým, že je to návrat. Spomedzi nových domáci raperi sa Niro a Kaaris tiež. Viem si predstaviť, že jeho album bude očakávať.

Má aj spätný chod sa stáva, že semienko prvky reálneho vo vašich textoch. Keď ho cituje svojho právnika, Majster Lebras, ktorý sa stal jedným z opakujúcich znakov z vašich piesní.

Áno a je to aj na novom albume ak chcete vedieť všetko. Zachránil mi život!!! Ja sa snažím povedať pravdu v textoch, pretože na základe rapper.

Keď ste povedali "nie, beriem master Lebras, som šiel s pobytu" v Wesh Morray, je nútený rozmýšľať o pokus z roku 2002. Ste boli obvinené z vypálených záberov pri výjazde z poľa v noci Aubervilliers. Mladý muž 20 rokov sa balík stratil...

A potom? Môžem konštatovať fakty, to je všetko. Aj keď je cynického, som šťastný, že môžem povedať pravdu. Myslím si, že dočasné zadržanie pre tento prípad ale nakoniec som nič. Po tejto histórie, som stranu vo väzení a nové časy pre ukradnutého vozidla.

V akom čase budeš so slovami, že RAP naozaj by svoje povolanie ?

Od chvíle, keď som mala úspech a že som začal zarábať šťaveľa. Spôsob, akým ľudia sa uskutočnil prvý album z ktorého mi závidieť. Ja som mal malý hlas v čase tak i grossissais trochu som forçais moju pozornosť. Dnes svoj hlas má výrazne nezmenili, ale v čase prvého albumu z ktorého sa človek, ktorý nikdy neprišiel, mal som hlas aj veľké. Je to z toho dôvodu, že na začiatku som presvedčený, že aj keď Egosyst chcel som Rappe. Povedal som mu: "Ale t so slovami počul môj hlas, nie?!".

Má ruky Egosyst, čo sú ľudia, ktorí sa stali dôležitými vo Vašej kariére?

Bol citovaný Egosyst ale je zrejmé, že Ali, Múdrym básnikov z ulice. Môžem spomenúť aj časovanú bombu aj keď je to trochu odlišné, lebo je to skôr my, ktorí sme dostali pokyn. Ale marec DJ-ov a DJ-SEK boli veľmi dôležité. V kolektívnom, niektorí domáci raperi mi dal dobiehať. Hlavne X-Men a Oxmo ktoré boli veľmi silné. To bola pozitívna. Keď sme pristáli vo freestyle na budúce generácie a že je chorý a hi-fi X-Men, nikto by si ruky vo vreckách! Ak ste mali len to, že budeš spaľovne komunálneho odpadu. Myslím si, že cesta mi fajčenie chorí, alebo inej. Je to súťaž, ktorá má rada. Navyše, akonáhle je zmluvnou stranou kolektívnej bol zadýchaný.

Nie je to niečo, te nedostatkom tejto voľným štýlom a súperenie s inými domáci raperi?

Bez toho aby mi znova, porovnanie so športom. Je to ako v karate: nezabiješ enchaînes pásy pred príchodom do čierneho. Ja som v minulosti. V čase časovanú bombu, som bol ešte študent. Som sa dozvedel od iných. Dnes je to so mnou. Ja som Jedi Master.

Má vzduch trochu nudné...

Nie, nemyslím si, že v živote. Mám iné zdroje napodobňovania, nie je v tom, že rap. A potom aj keď mi koncentrovať sa na seba, aby sa dosiahol pokrok, nie som podcenil. Tam sú mladí chalani ktorí prídu. Niektoré drogy, môže sa stať, že jeden z nich prichádza s novým zvukom, prosím. Aj v prípade, že muž ako Makiavel flingué je podľa mňa, som opatrný, pokiaľ ide o nový trik. (Ironicky) človek nikdy nevie! Nie je to v úder z nerozhodne prešľapujeme, môže to byť len dobrý marketing a rámus  .

Váš ďalší album D.U.C obsahuje fotoaparát s Lina. Čo ste sa pozreli na svoju kariéru?

Je to jeden z najlepších lyricistes. V písomnej forme, nie je ani jedna, ktorá príde do kolien.

Všetkých fanúšikov máme v pamäti pieseň krvi atramentu medzi Ärsenik a šialenú...

Pamätám sa, že sme sa na tom, ale by som bol schopný povedať, čo chcel rappais...

Medzi mladými domáci raperi, existuje niekoľko, t záujem? Vtip o príklad?

(Smiech) vtip!!? Hovorí o ňom nehovor, ale je to nesprávne rebier môj brat! Toto je len môj názor, eh, ale ja sa domnievam, že predala 7 000 disky… nie je pripravené na MEC. Budeš so slovami jeho krátky film o Montpellier? Pozrite sa na to a potom sa už nikdy viac na tvoj život, nebudeš hovoriť o žart. Jedná sa o človeka, ktorý chce byť ale nie je. Má štýl, vzhľad, punchlines ale nemá hlas, skutočne tok a že nevie vybrať svoje zvuky. Jeho hudobný svet nie je v zhode. Medzi Montpellier, Kjótsky protokol a Tokio, že už  nevie, kde sa nachádza. Je to "Mr. Nechcem predávať album ale ja stále pri tom istom". Nikdy by som si dovolila pokračovať v rapu na svojom mieste. V čase vystavoval, povedal: "Ak to nefunguje I zastaviť. Píšte na moje stránky na barrette." bola to pravda. Ak môj prvý trik zlyhal, rád by som sa zastavil priamo. Neexistovala by žiadna Booba. Už som závidel rapera, potom môžem povedať, že ma budú nútené!

Viete, že predajné čísla všetkých domáci raperi?

Viem všetko!!! Ja som Jedi alebo nie!? (Smiech) teraz vážne, vtip je len výkladnou skriňou. Kto sa naozaj o rozruch v tejto dobe? Je Gradur, Lina tiež aj v prípade, že sa líši tým, že je to návrat. Spomedzi nových domáci raperi sa Niro a Kaaris tiež. Viem si predstaviť, že jeho album bude očakávať.

Má aj spätný chod sa stáva, že semienko prvky reálneho vo vašich textoch. Keď ho cituje svojho právnika, Majster Lebras, ktorý sa stal jedným z opakujúcich znakov z vašich piesní.

Áno a je to aj na novom albume ak chcete vedieť všetko. Zachránil mi život!!! Ja sa snažím povedať pravdu v textoch, pretože na základe rapper.

Keď ste povedali "nie, beriem master Lebras, som šiel s pobytu" v Wesh Morray, je nútený rozmýšľať o pokus z roku 2002. Ste boli obvinené z vypálených záberov pri výjazde z poľa v noci Aubervilliers. Mladý muž 20 rokov sa balík stratil...

A potom? Môžem konštatovať fakty, to je všetko. Aj keď je cynického, som šťastný, že môžem povedať pravdu. Myslím si, že dočasné zadržanie pre tento prípad ale nakoniec som nič. Po tejto histórie, som stranu vo väzení a nové časy pre ukradnutého vozidla.

V akom čase budeš so slovami, že RAP naozaj by svoje povolanie ?

Od chvíle, keď som mala úspech a že som začal zarábať šťaveľa. Spôsob, akým ľudia sa uskutočnil prvý album z ktorého mi závidieť. Ja som mal malý hlas v čase tak i grossissais trochu som forçais moju pozornosť. Dnes svoj hlas má výrazne nezmenili, ale v čase prvého albumu z ktorého sa človek, ktorý nikdy neprišiel, mal som hlas aj veľké. Je to z toho dôvodu, že na začiatku som presvedčený, že aj keď Egosyst chcel som Rappe. Povedal som mu: "Ale t so slovami počul môj hlas, nie?!".

Má ruky Egosyst, čo sú ľudia, ktorí sa stali dôležitými vo Vašej kariére?

Bol citovaný Egosyst ale je zrejmé, že Ali, Múdrym básnikov z ulice. Môžem spomenúť aj časovanú bombu aj keď je to trochu odlišné, lebo je to skôr my, ktorí sme dostali pokyn. Ale marec DJ-ov a DJ-SEK boli veľmi dôležité. V kolektívnom, niektorí domáci raperi mi dal dobiehať. Hlavne X-Men a Oxmo ktoré boli veľmi silné. To bola pozitívna. Keď sme pristáli vo freestyle na budúce generácie a že je chorý a hi-fi X-Men, nikto by si ruky vo vreckách! Ak ste mali len to, že budeš spaľovne komunálneho odpadu. Myslím si, že cesta mi fajčenie chorí, alebo inej. Je to súťaž, ktorá má rada. Navyše, akonáhle je zmluvnou stranou kolektívnej bol zadýchaný.

Nie je to niečo, te nedostatkom tejto voľným štýlom a súperenie s inými domáci raperi?

Bez toho aby mi znova, porovnanie so športom. Je to ako v karate: nezabiješ enchaînes pásy pred príchodom do čierneho. Ja som v minulosti. V čase časovanú bombu, som bol ešte študent. Som sa dozvedel od iných. Dnes je to so mnou. Ja som Jedi Master.

Má vzduch trochu nudné...

Nie, nemyslím si, že v živote. Mám iné zdroje napodobňovania, nie je v tom, že rap. A potom aj keď mi koncentrovať sa na seba, aby sa dosiahol pokrok, nie som podcenil. Tam sú mladí chalani ktorí prídu. Niektoré drogy, môže sa stať, že jeden z nich prichádza s novým zvukom, prosím. Aj v prípade, že muž ako Makiavel flingué je podľa mňa, som opatrný, pokiaľ ide o nový trik. (Ironicky) človek nikdy nevie! Nie je to v úder z nerozhodne prešľapujeme, môže to byť len dobrý marketing a rámus  .

Váš ďalší album D.U.C obsahuje fotoaparát s Lina. Čo ste sa pozreli na svoju kariéru?

Je to jeden z najlepších lyricistes. V písomnej forme, nie je ani jedna, ktorá príde do kolien.

Všetkých fanúšikov máme v pamäti pieseň krvi atramentu medzi Ärsenik a šialenú...

Pamätám sa, že sme sa na tom, ale by som bol schopný povedať, čo chcel rappais...

Medzi mladými domáci raperi, existuje niekoľko, t záujem? Vtip o príklad?

(Smiech) vtip!!? Hovorí o ňom nehovor, ale je to nesprávne rebier môj brat! Toto je len môj názor, eh, ale ja sa domnievam, že predala 7 000 disky… nie je pripravené na MEC. Budeš so slovami jeho krátky film o Montpellier? Pozrite sa na to a potom sa už nikdy viac na tvoj život, nebudeš hovoriť o žart. Jedná sa o človeka, ktorý chce byť ale nie je. Má štýl, vzhľad, punchlines ale nemá hlas, skutočne tok a že nevie vybrať svoje zvuky. Jeho hudobný svet nie je v zhode. Medzi Montpellier, Kjótsky protokol a Tokio, že už  nevie, kde sa nachádza. Je to "Mr. Nechcem predávať album ale ja stále pri tom istom". Nikdy by som si dovolila pokračovať v rapu na svojom mieste. V čase vystavoval, povedal: "Ak to nefunguje I zastaviť. Píšte na moje stránky na barrette." bola to pravda. Ak môj prvý trik zlyhal, rád by som sa zastavil priamo. Neexistovala by žiadna Booba. Už som závidel rapera, potom môžem povedať, že ma budú nútené!

Viete, že predajné čísla všetkých domáci raperi?

Viem všetko!!! Ja som Jedi alebo nie!? (Smiech) teraz vážne, vtip je len výkladnou skriňou. Kto sa naozaj o rozruch v tejto dobe? Je Gradur, Lina tiež aj v prípade, že sa líši tým, že je to návrat. Spomedzi nových domáci raperi sa Niro a Kaaris tiež. Viem si predstaviť, že jeho album bude očakávať.

Má aj spätný chod sa stáva, že semienko prvky reálneho vo vašich textoch. Keď ho cituje svojho právnika, Majster Lebras, ktorý sa stal jedným z opakujúcich znakov z vašich piesní.

Áno a je to aj na novom albume ak chcete vedieť všetko. Zachránil mi život!!! Ja sa snažím povedať pravdu v textoch, pretože na základe rapper.

Keď ste povedali "nie, beriem master Lebras, som šiel s pobytu" v Wesh Morray, je nútený rozmýšľať o pokus z roku 2002. Ste boli obvinené z vypálených záberov pri výjazde z poľa v noci Aubervilliers. Mladý muž 20 rokov sa balík stratil...

A potom? Môžem konštatovať fakty, to je všetko. Aj keď je cynického, som šťastný, že môžem povedať pravdu. Myslím si, že dočasné zadržanie pre tento prípad ale nakoniec som nič. Po tejto histórie, som stranu vo väzení a nové časy pre ukradnutého vozidla.

V akom čase budeš so slovami, že RAP naozaj by svoje povolanie ?

Od chvíle, keď som mala úspech a že som začal zarábať šťaveľa. Spôsob, akým ľudia sa uskutočnil prvý album z ktorého mi závidieť. Ja som mal malý hlas v čase tak i grossissais trochu som forçais moju pozornosť. Dnes svoj hlas má výrazne nezmenili, ale v čase prvého albumu z ktorého sa človek, ktorý nikdy neprišiel, mal som hlas aj veľké. Je to z toho dôvodu, že na začiatku som presvedčený, že aj keď Egosyst chcel som Rappe. Povedal som mu: "Ale t so slovami počul môj hlas, nie?!".

Má ruky Egosyst, čo sú ľudia, ktorí sa stali dôležitými vo Vašej kariére?

Bol citovaný Egosyst ale je zrejmé, že Ali, Múdrym básnikov z ulice. Môžem spomenúť aj časovanú bombu aj keď je to trochu odlišné, lebo je to skôr my, ktorí sme dostali pokyn. Ale marec DJ-ov a DJ-SEK boli veľmi dôležité. V kolektívnom, niektorí domáci raperi mi dal dobiehať. Hlavne X-Men a Oxmo ktoré boli veľmi silné. To bola pozitívna. Keď sme pristáli vo freestyle na budúce generácie a že je chorý a hi-fi X-Men, nikto by si ruky vo vreckách! Ak ste mali len to, že budeš spaľovne komunálneho odpadu. Myslím si, že cesta mi fajčenie chorí, alebo inej. Je to súťaž, ktorá má rada. Navyše, akonáhle je zmluvnou stranou kolektívnej bol zadýchaný.

Nie je to niečo, te nedostatkom tejto voľným štýlom a súperenie s inými domáci raperi?

Bez toho aby mi znova, porovnanie so športom. Je to ako v karate: nezabiješ enchaînes pásy pred príchodom do čierneho. Ja som v minulosti. V čase časovanú bombu, som bol ešte študent. Som sa dozvedel od iných. Dnes je to so mnou. Ja som Jedi Master.

Má vzduch trochu nudné...

Nie, nemyslím si, že v živote. Mám iné zdroje napodobňovania, nie je v tom, že rap. A potom aj keď mi koncentrovať sa na seba, aby sa dosiahol pokrok, nie som podcenil. Tam sú mladí chalani ktorí prídu. Niektoré drogy, môže sa stať, že jeden z nich prichádza s novým zvukom, prosím. Aj v prípade, že muž ako Makiavel flingué je podľa mňa, som opatrný, pokiaľ ide o nový trik. (Ironicky) človek nikdy nevie! Nie je to v úder z nerozhodne prešľapujeme, môže to byť len dobrý marketing a rámus  .

Váš ďalší album D.U.C obsahuje fotoaparát s Lina. Čo ste sa pozreli na svoju kariéru?

Je to jeden z najlepších lyricistes. V písomnej forme, nie je ani jedna, ktorá príde do kolien.

Všetkých fanúšikov máme v pamäti pieseň krvi atramentu medzi Ärsenik a šialenú...

Pamätám sa, že sme sa na tom, ale by som bol schopný povedať, čo chcel rappais...

Medzi mladými domáci raperi, existuje niekoľko, t záujem? Vtip o príklad?

(Smiech) vtip!!? Hovorí o ňom nehovor, ale je to nesprávne rebier môj brat! Toto je len môj názor, eh, ale ja sa domnievam, že predala 7 000 disky… nie je pripravené na MEC. Budeš so slovami jeho krátky film o Montpellier? Pozrite sa na to a potom sa už nikdy viac na tvoj život, nebudeš hovoriť o žart. Jedná sa o človeka, ktorý chce byť ale nie je. Má štýl, vzhľad, punchlines ale nemá hlas, skutočne tok a že nevie vybrať svoje zvuky. Jeho hudobný svet nie je v zhode. Medzi Montpellier, Kjótsky protokol a Tokio, že už  nevie, kde sa nachádza. Je to "Mr. Nechcem predávať album ale ja stále pri tom istom". Nikdy by som si dovolila pokračovať v rapu na svojom mieste. V čase vystavoval, povedal: "Ak to nefunguje I zastaviť. Píšte na moje stránky na barrette." bola to pravda. Ak môj prvý trik zlyhal, rád by som sa zastavil priamo. Neexistovala by žiadna Booba. Už som závidel rapera, potom môžem povedať, že ma budú nútené!

Viete, že predajné čísla všetkých domáci raperi?

Viem všetko!!! Ja som Jedi alebo nie!? (Smiech) teraz vážne, vtip je len výkladnou skriňou. Kto sa naozaj o rozruch v tejto dobe? Je Gradur, Lina tiež aj v prípade, že sa líši tým, že je to návrat. Spomedzi nových domáci raperi sa Niro a Kaaris tiež. Viem si predstaviť, že jeho album bude očakávať.

Má aj spätný chod sa stáva, že semienko prvky reálneho vo vašich textoch. Keď ho cituje svojho právnika, Majster Lebras, ktorý sa stal jedným z opakujúcich znakov z vašich piesní.

Áno a je to aj na novom albume ak chcete vedieť všetko. Zachránil mi život!!! Ja sa snažím povedať pravdu v textoch, pretože na základe rapper.

Keď ste povedali "nie, beriem master Lebras, som šiel s pobytu" v Wesh Morray, je nútený rozmýšľať o pokus z roku 2002. Ste boli obvinené z vypálených záberov pri výjazde z poľa v noci Aubervilliers. Mladý muž 20 rokov sa balík stratil...

A potom? Môžem konštatovať fakty, to je všetko. Aj keď je cynického, som šťastný, že môžem povedať pravdu. Myslím si, že dočasné zadržanie pre tento prípad ale nakoniec som nič. Po tejto histórie, som stranu vo väzení a nové časy pre ukradnutého vozidla.

V akom čase budeš so slovami, že RAP naozaj by svoje povolanie ?

Od chvíle, keď som mala úspech a že som začal zarábať šťaveľa. Spôsob, akým ľudia sa uskutočnil prvý album z ktorého mi závidieť. Ja som mal malý hlas v čase tak i grossissais trochu som forçais moju pozornosť. Dnes svoj hlas má výrazne nezmenili, ale v čase prvého albumu z ktorého sa človek, ktorý nikdy neprišiel, mal som hlas aj veľké. Je to z toho dôvodu, že na začiatku som presvedčený, že aj keď Egosyst chcel som Rappe. Povedal som mu: "Ale t so slovami počul môj hlas, nie?!".

Má ruky Egosyst, čo sú ľudia, ktorí sa stali dôležitými vo Vašej kariére?

Bol citovaný Egosyst ale je zrejmé, že Ali, Múdrym básnikov z ulice. Môžem spomenúť aj časovanú bombu aj keď je to trochu odlišné, lebo je to skôr my, ktorí sme dostali pokyn. Ale marec DJ-ov a DJ-SEK boli veľmi dôležité. V kolektívnom, niektorí domáci raperi mi dal dobiehať. Hlavne X-Men a Oxmo ktoré boli veľmi silné. To bola pozitívna. Keď sme pristáli vo freestyle na budúce generácie a že je chorý a hi-fi X-Men, nikto by si ruky vo vreckách! Ak ste mali len to, že budeš spaľovne komunálneho odpadu. Myslím si, že cesta mi fajčenie chorí, alebo inej. Je to súťaž, ktorá má rada. Navyše, akonáhle je zmluvnou stranou kolektívnej bol zadýchaný.

Nie je to niečo, te nedostatkom tejto voľným štýlom a súperenie s inými domáci raperi?

Bez toho aby mi znova, porovnanie so športom. Je to ako v karate: nezabiješ enchaînes pásy pred príchodom do čierneho. Ja som v minulosti. V čase časovanú bombu, som bol ešte študent. Som sa dozvedel od iných. Dnes je to so mnou. Ja som Jedi Master.

Má vzduch trochu nudné...

Nie, nemyslím si, že v živote. Mám iné zdroje napodobňovania, nie je v tom, že rap. A potom aj keď mi koncentrovať sa na seba, aby sa dosiahol pokrok, nie som podcenil. Tam sú mladí chalani ktorí prídu. Niektoré drogy, môže sa stať, že jeden z nich prichádza s novým zvukom, prosím. Aj v prípade, že muž ako Makiavel flingué je podľa mňa, som opatrný, pokiaľ ide o nový trik. (Ironicky) človek nikdy nevie! Nie je to v úder z nerozhodne prešľapujeme, môže to byť len dobrý marketing a rámus  .

Váš ďalší album D.U.C obsahuje fotoaparát s Lina. Čo ste sa pozreli na svoju kariéru?

Je to jeden z najlepších lyricistes. V písomnej forme, nie je ani jedna, ktorá príde do kolien.

Všetkých fanúšikov máme v pamäti pieseň krvi atramentu medzi Ärsenik a šialenú...

Pamätám sa, že sme sa na tom, ale by som bol schopný povedať, čo chcel rappais...

Medzi mladými domáci raperi, existuje niekoľko, t záujem? Vtip o príklad?

(Smiech) vtip!!? Hovorí o ňom nehovor, ale je to nesprávne rebier môj brat! Toto je len môj názor, eh, ale ja sa domnievam, že predala 7 000 disky… nie je pripravené na MEC. Budeš so slovami jeho krátky film o Montpellier? Pozrite sa na to a potom sa už nikdy viac na tvoj život, nebudeš hovoriť o žart. Jedná sa o človeka, ktorý chce byť ale nie je. Má štýl, vzhľad, punchlines ale nemá hlas, skutočne tok a že nevie vybrať svoje zvuky. Jeho hudobný svet nie je v zhode. Medzi Montpellier, Kjótsky protokol a Tokio, že už  nevie, kde sa nachádza. Je to "Mr. Nechcem predávať album ale ja stále pri tom istom". Nikdy by som si dovolila pokračovať v rapu na svojom mieste. V čase vystavoval, povedal: "Ak to nefunguje I zastaviť. Píšte na moje stránky na barrette." bola to pravda. Ak môj prvý trik zlyhal, rád by som sa zastavil priamo. Neexistovala by žiadna Booba. Už som závidel rapera, potom môžem povedať, že ma budú nútené!

Viete, že predajné čísla všetkých domáci raperi?

Viem všetko!!! Ja som Jedi alebo nie!? (Smiech) teraz vážne, vtip je len výkladnou skriňou. Kto sa naozaj o rozruch v tejto dobe? Je Gradur, Lina tiež aj v prípade, že sa líši tým, že je to návrat. Spomedzi nových domáci raperi sa Niro a Kaaris tiež. Viem si predstaviť, že jeho album bude očakávať.

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :