Mountain 16

V roku 2004, Booba nie len dostať svoj druhý album. Taktiež otvára svoje označenie Tallac (záznamov), ako aj jeho vlastnú líniu oblečenia. B2O nálepke americký model predstaviť, ako domáci raperi Jay z: značka Ünkut začne obliekať jeho klipy, ktoré úrad propagačné videá. Dva roky neskôr albumom West Side je jej najväčším komerčným úspechom. Ecoulé na viac ako 300 000 kópií, ktoré otvára dvere k širšiemu publiku. S jedným Boulbi, francúzsky rap som si všimol vstup do klubov a zákazníci parížskych boxy viac hype aby si zvykli na veľké tanec vo vzduchu na pristávacej dráhe.

Vysmieval zo strany zástancov rap uvedomuje, pretože jeho nekontrolovateľné atrakciou na osvetlenie ulíc, Booba pretrváva a prijať pozvanie Star Academy. "Keď sme prišli na TF1, všetky na celom svete flippait do chaty. Sa očakáva, že sa bude správať ako to divosi nenávidiaci jeden druhého, že zlomyseľný potešením byť slušní. Bolo to všetko v poriadku, ľudia z prod pochopili nič," hovorí unavený Booba.

Ďaleko odtiaľto

Rok 2008 je mimoriadne dôležitý aj v roku 2002. 0.9, jej štvrtý album, predáva 3-krát menej než západnej strane a rapper spotrebuje jej rozvod s Skyrock počas koncertu mestských mier 2 organizuje rádio. Prekročená o urážky, cytologické a ďalšie rakety na z davu, Booba svietidlo s fľašou whisky v jamách na štadióne vo Francúzsku. V tom istom roku, jeho matky a jeho brata uniesli dvoch mladých dvadsať rokov, ktorí budú žiadať výkupné. Booba potom spolupracovala s políciou na získanie ich uvoľnenie pred premiestnením do Miami. Pre Lina, skupina Ärsenik, "DNA jeho hudba bola vždy viac americký ako francúzsky." Čo najskôr šialenú, Booba skladať prsty zapojený do zásuvky Rap nám: "Dieťa, môj brat mi poskytol kazety verejného nepriateľa. Neskôr som bol dôkladne na Mobb deep a sú Smif-N-Wessun. Vždy som chcela žiť. Hneď ako som mal logistické prostriedky na mojej profesionálnej kariéry zamestnancov a organizácie v Paríži, povedal som, že je čas odísť."

S nebezpečím výbuchu na sociálne siete, ktorý opisuje sám seba ako "anarchistickým asociálne" stane jeho vlastné médiá. Internet umožňuje, aby sa opäť s úspechom vďaka ultratravaillés klipy z albumu šialenú (2010), a na zachovanie jeho potenciál fascinácia a fanúšikov nájdete vždy viac nadšená z predstavy, že vozidlo: "Viem, že to klišé, že všetko, čo ľudia chcú robiť, keď sú deti. Malé, bol som hru s Ferrari v cheerleader, dnes som za volantom".

Čas na ľútosť

Na Instagram, Booba berie radosť na excessiveness jeho štýl života a spoločné zasadnutia muscu, prevedené v Lamborghini alebo plávať na tyrkysové vody so svojou dcérou. Internet je aj jeho terén obľúbené hry clasher domáci raperi: pohŕda. Po železnú a pero s Sinik, Rohff alebo Makiavel, B2O je dnes vo vojne s Kaaris, rapper k úspechu, že prispel k odhaleniu. Booba hovorí o podmienkach uvedenia: "Keď som bol v rozpore s Rohff a Makiavel, Kaaris je zasiahla. Mali sme zorganizovali interview pre značky svoju podporu, ale flippait. Tento muž, chcel som ako modelka a odmietol prísť do styku s vodou. Každý to vníma ako šéf s kmeňom Kalašov takmer ale je to baltringue! Ak máte pásky o nohu tak, že ušiel do prúdu. S Kaaris som hrával šachy, mi napadlo, že je v slepej uličke. Bol nútený reagovať".

V roku 2004, Booba nie len dostať svoj druhý album. Taktiež otvára svoje označenie Tallac (záznamov), ako aj jeho vlastnú líniu oblečenia. B2O nálepke americký model predstaviť, ako domáci raperi Jay z: značka Ünkut začne obliekať jeho klipy, ktoré úrad propagačné videá. Dva roky neskôr albumom West Side je jej najväčším komerčným úspechom. Ecoulé na viac ako 300 000 kópií, ktoré otvára dvere k širšiemu publiku. S jedným Boulbi, francúzsky rap som si všimol vstup do klubov a zákazníci parížskych boxy viac hype aby si zvykli na veľké tanec vo vzduchu na pristávacej dráhe.

Vysmieval zo strany zástancov rap uvedomuje, pretože jeho nekontrolovateľné atrakciou na osvetlenie ulíc, Booba pretrváva a prijať pozvanie Star Academy. "Keď sme prišli na TF1, všetky na celom svete flippait do chaty. Sa očakáva, že sa bude správať ako to divosi nenávidiaci jeden druhého, že zlomyseľný potešením byť slušní. Bolo to všetko v poriadku, ľudia z prod pochopili nič," hovorí unavený Booba.

Ďaleko odtiaľto

Rok 2008 je mimoriadne dôležitý aj v roku 2002. 0.9, jej štvrtý album, predáva 3-krát menej než západnej strane a rapper spotrebuje jej rozvod s Skyrock počas koncertu mestských mier 2 organizuje rádio. Prekročená o urážky, cytologické a ďalšie rakety na z davu, Booba svietidlo s fľašou whisky v jamách na štadióne vo Francúzsku. V tom istom roku, jeho matky a jeho brata uniesli dvoch mladých dvadsať rokov, ktorí budú žiadať výkupné. Booba potom spolupracovala s políciou na získanie ich uvoľnenie pred premiestnením do Miami. Pre Lina, skupina Ärsenik, "DNA jeho hudba bola vždy viac americký ako francúzsky." Čo najskôr šialenú, Booba skladať prsty zapojený do zásuvky Rap nám: "Dieťa, môj brat mi poskytol kazety verejného nepriateľa. Neskôr som bol dôkladne na Mobb deep a sú Smif-N-Wessun. Vždy som chcela žiť. Hneď ako som mal logistické prostriedky na mojej profesionálnej kariéry zamestnancov a organizácie v Paríži, povedal som, že je čas odísť."

S nebezpečím výbuchu na sociálne siete, ktorý opisuje sám seba ako "anarchistickým asociálne" stane jeho vlastné médiá. Internet umožňuje, aby sa opäť s úspechom vďaka ultratravaillés klipy z albumu šialenú (2010), a na zachovanie jeho potenciál fascinácia a fanúšikov nájdete vždy viac nadšená z predstavy, že vozidlo: "Viem, že to klišé, že všetko, čo ľudia chcú robiť, keď sú deti. Malé, bol som hru s Ferrari v cheerleader, dnes som za volantom".

Čas na ľútosť

Na Instagram, Booba berie radosť na excessiveness jeho štýl života a spoločné zasadnutia muscu, prevedené v Lamborghini alebo plávať na tyrkysové vody so svojou dcérou. Internet je aj jeho terén obľúbené hry clasher domáci raperi: pohŕda. Po železnú a pero s Sinik, Rohff alebo Makiavel, B2O je dnes vo vojne s Kaaris, rapper k úspechu, že prispel k odhaleniu. Booba hovorí o podmienkach uvedenia: "Keď som bol v rozpore s Rohff a Makiavel, Kaaris je zasiahla. Mali sme zorganizovali interview pre značky svoju podporu, ale flippait. Tento muž, chcel som ako modelka a odmietol prísť do styku s vodou. Každý to vníma ako šéf s kmeňom Kalašov takmer ale je to baltringue! Ak máte pásky o nohu tak, že ušiel do prúdu. S Kaaris som hrával šachy, mi napadlo, že je v slepej uličke. Bol nútený reagovať".

V roku 2004, Booba nie len dostať svoj druhý album. Taktiež otvára svoje označenie Tallac (záznamov), ako aj jeho vlastnú líniu oblečenia. B2O nálepke americký model predstaviť, ako domáci raperi Jay z: značka Ünkut začne obliekať jeho klipy, ktoré úrad propagačné videá. Dva roky neskôr albumom West Side je jej najväčším komerčným úspechom. Ecoulé na viac ako 300 000 kópií, ktoré otvára dvere k širšiemu publiku. S jedným Boulbi, francúzsky rap som si všimol vstup do klubov a zákazníci parížskych boxy viac hype aby si zvykli na veľké tanec vo vzduchu na pristávacej dráhe.

Vysmieval zo strany zástancov rap uvedomuje, pretože jeho nekontrolovateľné atrakciou na osvetlenie ulíc, Booba pretrváva a prijať pozvanie Star Academy. "Keď sme prišli na TF1, všetky na celom svete flippait do chaty. Sa očakáva, že sa bude správať ako to divosi nenávidiaci jeden druhého, že zlomyseľný potešením byť slušní. Bolo to všetko v poriadku, ľudia z prod pochopili nič," hovorí unavený Booba.

Ďaleko odtiaľto

Rok 2008 je mimoriadne dôležitý aj v roku 2002. 0.9, jej štvrtý album, predáva 3-krát menej než západnej strane a rapper spotrebuje jej rozvod s Skyrock počas koncertu mestských mier 2 organizuje rádio. Prekročená o urážky, cytologické a ďalšie rakety na z davu, Booba svietidlo s fľašou whisky v jamách na štadióne vo Francúzsku. V tom istom roku, jeho matky a jeho brata uniesli dvoch mladých dvadsať rokov, ktorí budú žiadať výkupné. Booba potom spolupracovala s políciou na získanie ich uvoľnenie pred premiestnením do Miami. Pre Lina, skupina Ärsenik, "DNA jeho hudba bola vždy viac americký ako francúzsky." Čo najskôr šialenú, Booba skladať prsty zapojený do zásuvky Rap nám: "Dieťa, môj brat mi poskytol kazety verejného nepriateľa. Neskôr som bol dôkladne na Mobb deep a sú Smif-N-Wessun. Vždy som chcela žiť. Hneď ako som mal logistické prostriedky na mojej profesionálnej kariéry zamestnancov a organizácie v Paríži, povedal som, že je čas odísť."

S nebezpečím výbuchu na sociálne siete, ktorý opisuje sám seba ako "anarchistickým asociálne" stane jeho vlastné médiá. Internet umožňuje, aby sa opäť s úspechom vďaka ultratravaillés klipy z albumu šialenú (2010), a na zachovanie jeho potenciál fascinácia a fanúšikov nájdete vždy viac nadšená z predstavy, že vozidlo: "Viem, že to klišé, že všetko, čo ľudia chcú robiť, keď sú deti. Malé, bol som hru s Ferrari v cheerleader, dnes som za volantom".

Čas na ľútosť

Na Instagram, Booba berie radosť na excessiveness jeho štýl života a spoločné zasadnutia muscu, prevedené v Lamborghini alebo plávať na tyrkysové vody so svojou dcérou. Internet je aj jeho terén obľúbené hry clasher domáci raperi: pohŕda. Po železnú a pero s Sinik, Rohff alebo Makiavel, B2O je dnes vo vojne s Kaaris, rapper k úspechu, že prispel k odhaleniu. Booba hovorí o podmienkach uvedenia: "Keď som bol v rozpore s Rohff a Makiavel, Kaaris je zasiahla. Mali sme zorganizovali interview pre značky svoju podporu, ale flippait. Tento muž, chcel som ako modelka a odmietol prísť do styku s vodou. Každý to vníma ako šéf s kmeňom Kalašov takmer ale je to baltringue! Ak máte pásky o nohu tak, že ušiel do prúdu. S Kaaris som hrával šachy, mi napadlo, že je v slepej uličke. Bol nútený reagovať".

V roku 2004, Booba nie len dostať svoj druhý album. Taktiež otvára svoje označenie Tallac (záznamov), ako aj jeho vlastnú líniu oblečenia. B2O nálepke americký model predstaviť, ako domáci raperi Jay z: značka Ünkut začne obliekať jeho klipy, ktoré úrad propagačné videá. Dva roky neskôr albumom West Side je jej najväčším komerčným úspechom. Ecoulé na viac ako 300 000 kópií, ktoré otvára dvere k širšiemu publiku. S jedným Boulbi, francúzsky rap som si všimol vstup do klubov a zákazníci parížskych boxy viac hype aby si zvykli na veľké tanec vo vzduchu na pristávacej dráhe.

Vysmieval zo strany zástancov rap uvedomuje, pretože jeho nekontrolovateľné atrakciou na osvetlenie ulíc, Booba pretrváva a prijať pozvanie Star Academy. "Keď sme prišli na TF1, všetky na celom svete flippait do chaty. Sa očakáva, že sa bude správať ako to divosi nenávidiaci jeden druhého, že zlomyseľný potešením byť slušní. Bolo to všetko v poriadku, ľudia z prod pochopili nič," hovorí unavený Booba.

Ďaleko odtiaľto

Rok 2008 je mimoriadne dôležitý aj v roku 2002. 0.9, jej štvrtý album, predáva 3-krát menej než západnej strane a rapper spotrebuje jej rozvod s Skyrock počas koncertu mestských mier 2 organizuje rádio. Prekročená o urážky, cytologické a ďalšie rakety na z davu, Booba svietidlo s fľašou whisky v jamách na štadióne vo Francúzsku. V tom istom roku, jeho matky a jeho brata uniesli dvoch mladých dvadsať rokov, ktorí budú žiadať výkupné. Booba potom spolupracovala s políciou na získanie ich uvoľnenie pred premiestnením do Miami. Pre Lina, skupina Ärsenik, "DNA jeho hudba bola vždy viac americký ako francúzsky." Čo najskôr šialenú, Booba skladať prsty zapojený do zásuvky Rap nám: "Dieťa, môj brat mi poskytol kazety verejného nepriateľa. Neskôr som bol dôkladne na Mobb deep a sú Smif-N-Wessun. Vždy som chcela žiť. Hneď ako som mal logistické prostriedky na mojej profesionálnej kariéry zamestnancov a organizácie v Paríži, povedal som, že je čas odísť."

S nebezpečím výbuchu na sociálne siete, ktorý opisuje sám seba ako "anarchistickým asociálne" stane jeho vlastné médiá. Internet umožňuje, aby sa opäť s úspechom vďaka ultratravaillés klipy z albumu šialenú (2010), a na zachovanie jeho potenciál fascinácia a fanúšikov nájdete vždy viac nadšená z predstavy, že vozidlo: "Viem, že to klišé, že všetko, čo ľudia chcú robiť, keď sú deti. Malé, bol som hru s Ferrari v cheerleader, dnes som za volantom".

Čas na ľútosť

Na Instagram, Booba berie radosť na excessiveness jeho štýl života a spoločné zasadnutia muscu, prevedené v Lamborghini alebo plávať na tyrkysové vody so svojou dcérou. Internet je aj jeho terén obľúbené hry clasher domáci raperi: pohŕda. Po železnú a pero s Sinik, Rohff alebo Makiavel, B2O je dnes vo vojne s Kaaris, rapper k úspechu, že prispel k odhaleniu. Booba hovorí o podmienkach uvedenia: "Keď som bol v rozpore s Rohff a Makiavel, Kaaris je zasiahla. Mali sme zorganizovali interview pre značky svoju podporu, ale flippait. Tento muž, chcel som ako modelka a odmietol prísť do styku s vodou. Každý to vníma ako šéf s kmeňom Kalašov takmer ale je to baltringue! Ak máte pásky o nohu tak, že ušiel do prúdu. S Kaaris som hrával šachy, mi napadlo, že je v slepej uličke. Bol nútený reagovať".

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :